header ball

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ - HOME DRILLS
03-02-2016

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΑΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

4η Άσκηση / Prone towel Pulldown

Ξαπλώνω μπρούμυτα και έχοντας τα χέρια μου σε ανάταση κρατώ μια πετσέτα.

Αφού σηκώσω ελαφριά το σώμα ( μέχρι το σημείο που να ξεκολλήσει το στήθος από το έδαφος) εκτελώ κάμψη και έκταση αγκώνα.

Δηλαδή φέρνω κοντά κι απομακρύνω την πετσέτα απο το σώμα μου.

Εκτελώ 3 set / 12 - 15 επαναλήψεων

1 My alt text       2 My alt text                                                                                                             

My alt text     4  My alt text

https://youtu.be/D8jCFnQteaQ




ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ - HOME DRILLS
03-02-2016

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

3η Άσκηση / Υ - Shoulder Raises

Ξαπλώνω μπρούμυτα και ανοίγω τα χέρια μου σε λοξή ανάταση ( το σώμα μου σχηματίζει ένα Υ).

Έχοντας τους αντίχειρες να κοιτάνε προς το ταβάνι, σπρώχνω τα χέρια προς τα επάνω.

Εκτελώ 3set / 15 επαναλήψεων

My alt text    My alt text

https://youtu.be/aZhmT2NfOP0




ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ - HOME DRILLS
03-02-2016

2η Άσκηση / PUSH UPS

Αφού λάβω θέση για κάμψεις, εκτελώ push ups  με τα χέρια μου, να είναι κοντά στο σώμα μου (κλειστή λαβή).

Εκτελώ 3 set / 10 - 15 επαναλήψεων

My alt text    My alt text

https://youtu.be/QbFVSwFCssQ




ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ - HOME DRILLS
03-02-2016

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

1η Άσκηση / Τ-Shoulder Raises

Ξαπλώνω μπρούμυτα και ανοίγω τα χέρια σε έκταση (το σώμα μου σχηματίζει ένα Τ).

Έχοντας τους αντίχειρες να κοιτάνε προς το ταβάνι, σπρώχνω τα χέρια προς τα πίσω.

Εκτελώ 3 set / 15 επαναλήψεων

My alt text       My alt text

https://youtu.be/S9FM1KTNHr0




ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΔΙΑΖΟΥΝ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ
02-02-2016

Μια συχνή φράση που χρησιμοποιούμε στις προπονήσεις μας ειδικά στα πιο μικρά μας τμήματα, είναι η εξής: ΄΄ Όλα μπορούμε να τα συνδιάσουμε. Και σχολείο και μπάσκετ, αρκεί να έχουμε πρόγραμμα στη ζωή μας΄΄.

Μια πρόταση που όλοι μας, στην ομάδα, την πιστεύουμε  και την εννοούμε.

Ο Κωνσταντίνος Σπυρίδωνος είναι η τρανή απόδειξη αυτής της φράσης. Ο Κωνσταντίνος μας,ένα παιδί με τρομερό ήθος και αρχές, ο οποίος αγωνίζεται στην κατηγορία των παμπαίδων, διαγωνίστηκε με την ομάδα ρομποτικής ‘Minders’ του σχολείου του, Εκπαιδευτική Αναγέννηση, στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής, κατακτώντας την 1η θέση στην κατηγορία Οpen του γυμνασίου.

Η διάκριση αυτή οδήγησε τον Κωνσταντίνο και την ομάδα του στο Κατάρ, προκειμένου να συμμετάσχουν στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής της WRO κατακτώντας την 17η θέση ανάμεσα σε 56 ομάδες.

Το θέμα του διαγωνισμού ήταν: Ρομπότ εξερευνητές που ψάχνουν για φυσικούς πόρους σε δυσπρόσιτες περιοχές. Η ομάδα επηρεασμένη από το φαινόμενο της ρύπανσης, κατασκεύασε ένα ρομπότ το οποίο ψάχνει για φυσικούς πόρους στην επιφάνια της θάλασσας και ιδιαίτερα πετρέλαιο. Το ρομπότ λειτουργεί με συντεταγμένες που του δίνονται από ένα κινητό ή ένα tablet. Κινείται με προπέλες, κατασκευασμένες από 3d εκτυπωτή, στην επιφάνεια της θάλασσας και με μια αντλία συλλέγει δείγμα από το νερό, του οποίου εξετάζει την ποιότητα,  μέσω ενός αισθητήρα χρώματος. Το ρομπότ είναι κατασκευασμένο από lego, αφού αυτός είναι και ο κανόνας του διαγωνισμού όπως και ότι για τον προγραμματισμό του χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα των lego mindstorms EV3.

      My alt text                     My alt text

Στην ολυμπιάδα στο Κατάρ διαγωνίστηκαν ομάδες από χώρες από όλον τον κόσμο και η Ελλάδα συμμετείχε στον διαγωνισμό με περίπου 16 ομάδες, σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες, εκ των οποίων η μία κατέκτησε την 2η θέση στην κατηγορία του ποδοσφαίρου με ρομποτικά συστήματα.

ΜΠΡΑΒΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΜΑΣ..!!! ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ..!!!!

My alt text




AΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
02-02-2016

Το εφηβικό τμήμα της ομάδας μας κανόντας το 2 στα 2 στα τελευταία δυο παιχνίδα (Α.Σ. ΡΟΔΟΠΟΛΗΣ – Α.Ο.ΑΝΟΙΞΗΣ & Α.Ε. ΠΕΝΤΕΛΗΣ – Α.Σ. ΡΟΔΟΠΟΛΗΣ) κατέκτησε την 1η θέση στον 9ο όμιλο της Α΄ φάσης του πρωταθλήματος εφήβων ΕΣΚΑ κι έτσι κατάφερε να πάρει το πλεονέκτημα έδρας στα play off.

Οι αθλητές μας έδειξαν χαρακτήρα και μπασκετικό πείσμα καθ' όλη την διάρκεια της Α΄ φάσης του πρωταθλήματος.

Είχαν καθαρό μυαλό σε δύσκολες στιγμές των αγώνων, πετυχαίνοντας καθοριστικά καλάθια και έτσι κατάφεραν να πάρουν την πρόκριση στην επόμενη φάση.

Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά και στο προπονητικό team για αυτή την επιτυχία η οποία βέβαια μόνο τυχαίο γεγονός δεν αποτελεί, αφού η ομάδα του εφηβικού μας τμήματος πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία της.

Α.Σ. ΡΟΔΟΠΟΛΗΣ – Α.Ο.ΑΝΟΙΞΗΣ: 65-57

Στιγμιότυπα από τον αγώνα:

https://youtu.be/uOFNt_aRTO8

https://youtu.be/cVN0qHdXxGM

Α.Ε. ΠΕΝΤΕΛΗΣ – Α.Σ. ΡΟΔΟΠΟΛΗΣ: 48 - 76




ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ
01-02-2016

Ενός λεπτού σιγή

1η Φεβρουαρίου 2015

Αγώνας Εφηβικού Πρωταθλήματος

Πήγασος Κορυδαλλού - ΟΚ Ελευσίνας

Αναστάσης Νάσης 

Ετών 18

Πέθανε την ώρα που έπαιζε μπάσκετ

Το παιδί που ζούσε για το μπάσκετ

Ένας χρόνος συμπληρώθηκε και τί; Μόνο πρωτοβουλίες ατομικές. Λύσεις εφήμερες και περιστασιακές. Η χαμένη ζωή όμως ενός παιδιού δεν είναι προσωρινή.

Σαν ομάδα θεωρούμε την παρουσία ιατρού επιβεβλημένη και υποχρεωτική σε κάθε επίσημο ή φιλικό ματς κι αυτό, το κάνουμε πράξη.

Παράλληλα, προβαίνουμε στην αγορά αυτόματου απινιδωτή,ο οποίος θα τοποθετηθεί στο Κλειστό Γυμναστήριο Ροδόπολης.

Μακάρι να μην συμβεί ποτέ ξανά κάτι τέτοιο..!!

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΙΚΡΕ ΜΑΣ ΦΙΛΕ .!!!!!

My alt text




H ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ 15-18 ΕΤΩΝ.
01-02-2016

My alt text

Η σχέση προπονητή - αθλητών είναι καθοριστικής σημασίας όσον αφορά το αποτέλεσμα.
Αν αναπτυχθεί μια πολύ καλή σχέση, σας εμπιστευτούν και είστε το πρότυπό τους τότε θα τους βοηθήσετε να εξελιχθούν και να παίξουν καλό μπάσκετ,.
να γίνουν καλοί παίκτες και καλοί πολίτες στο μέλλον.
Γι'αυτό και είναι σημαντικό να τους δώστε τη δυνατότητα επικοινωνίας.
Πρέπει να τους αφήσετε να σας πλησιάσουν, να μιλήσετε,
να ανταλλάξετε απόψεις και να μάθετε απ' τα παιδιά.
'' Ο δάσκαλος του αθλητή είναι ο προπονητής και του προπονητή ο αθλητής του. ''

Η δημιουργικότητα είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του μπάσκετ που πρέπει να καλλιεργήσετε στους νέους αθλητές.
Το μπάσκετ έχει μεγάλη ποικιλία όσον αφορά την τεχνική και την τακτική του αλλά παραμένει απλό στα βασικά.
Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ενός προπονητή νεαρών αθλητών είναι να τους μάθει σωστά τα βασικά.(fondamentals)
Δεν πρέπει να ασχολούμαστε πολύ με την τακτική αν δεν τους έχουμε μάθει τα βασικά.
(Οι σωστές και έγκαιρες επιλογές, καλές εκτελέσεις της εκάστοτε τεχνικής, 1on1 με μεγάλη επιμονή - υπομονή , σωστές αποστάσεις κίνησης , ανάπτυξη ικανότητας αντίληψης - αντίδρασης, κίνηση χωρίς τη μπάλα, έγκαιρο και σωστό διάβασμα των φάσεων κλπ., )
Σ'αυτές τις ηλικίες πρέπει να υπάρχουν δύο στόχοι:
α. Ο στόχος της απόδοσης
β. Ο στόχος του αποτελέσματος
Ο στόχος του αποτελέσματος είναι ξεκάθαρος γιατί είναι η νίκη
ή η ήττα.
Ο στόχος της απόδοσης δεν είναι τόσο ξεκάθαρος, είναι αυτός που σε οδηγεί στο να φτιάξεις μια καλή ομάδα με καλούς παίκτες.
Από το παιδικό και πάνω ο στόχος της απόδοσης και του αποτελέσματος αποκτούν την ίδια αξία - σημασία.
Εξακολουθούμε όμως να δουλεύουμε - επιμένουμε στα βασικά βάζοντας σιγά σιγά κανόνες τακτικού μπάσκετ.
Μη ξεχνάμε ότι όσο καλύτερα ξέρει ένας παίκτης τα βασικά τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει να παίξει στο <πραγματικό> μπάσκετ και να παραμείνει στο χώρο.(Αντρικό ή γυναικείο μπάσκετ)

Εδώ θα σταθώ λέγοντας τα εξής :
Πολλοί προπονητές στο βωμό του αποτελέσματος, καθώς ενδιαφέρονται μόνο για τη νίκη ..
(α.λόγω πίεσης από τους υπεύθυνους της ομάδας ;
β.λόγω κακής εκτίμησης του υλικού της ομάδας ;
γ.λόγω προσωπικής τους προβολής και αλαζονείας πηγαίνουν σε αγωνιστικές τακτικές και ψυχολογικές μεθόδους εκτός της ηλικιακής βαθμίδας των παιδιών.
Δυστυχώς η έλλειψη γνώσης και σωστής κρίσης, μαστίζει την εποχή μας με αποτέλεσμα δήθεν προπονητές (μπακάληδες)
να έχουν παρεισφρήσει στον χώρο..
επειδή κερδίζουν με ηλικιακές πονηριές ή αδιαφορίας συνείδησης τα παιχνίδια.(π.χ., match up ζώνες, σύνθετες άμυνες, υπερβολικά πολλά screen ή με μείωση της προσωπικότητας των νεαρών αθλητών τους, μερικές φορές ακόμα και βιαιοπραγώντας απέναντι στα παιδιά..)
κι επειδή κερδίζουν να δέχονται την αποδοχή, ακόμα και τον έπαινο στην μίζερη εποχή μας.

Σαν αποτέλεσμα όλων αυτών έχουμε το <κάψιμο> των παιδιών και τελικώς την αποχώρηση τους από τα γήπεδα αφού στην συνέχεια δεν εξελίσσονται.
Επαναλαμβάνω και τελειώνω εδώ ..
Ότι η νοοτροπία του προπονητή σ' αυτές τις ηλικίες, πρέπει να είναι υπέρ της ανάπτυξης - μάθησης του αθλητή και κατ'επέκταση της ομάδας και μόνο.

ΠΗΓΗ: '' Basketball is life '' Διονύσης Γκιουλέας




10 + 1 ΚΑΝΟΝΕΣ
01-02-2016

Οι 10 +1 κανόνες που πρέπει να γνωρίζουν                                                                        
οι νέοι αθλητές για να παίξουν στη
1η ομάδα του συλλόγου τους.

1.Να είναι καλοί συμπαίκτες.
2.Να δίνουν γρήγορες κι ασφαλείς πάσες.
3.Να βάζουν τα εύκολα σουτ και τις βολές
4.Να διακατέχονται από μεγάλο αμυντικό εγωισμό
5.Να εκτελούν σωστά οδηγίες.
6.Να καλύπτουν προσεκτικά τον χώρο τους στην άμυνα.
7.Να χρησιμοποιούν έξυπνα κι εκεί που πρέπει τα φάουλ τους.
8.Να γνωρίζουν τις πραγματικές δυνατότητες τους τη δεδομένη χρονική στιγμή.
9.Να μη συμβουλεύονται άλλους για τα θέματα του μπάσκετ
παρά μόνο τον προπονητή τους.
10.Να μαθαίνουν από τα λάθη τους και να μη τα επαναλαμβάνουν.

+1 Κανόνας
Να μην είναι ξερόλες..
Άκου, ρώτα και μάθε πρώτα νέε μου αθλητή.

ΠΗΓΗ: " Basketball is life " Διονύσης Γκιουλέας

My alt text




ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ JUMP SHOT
30-01-2016

My alt text

Σημερινό αντικείμενο για σας φίλοι μου είναι αυτό που κάνει το άθλημα του μπάσκετ ένα από το πιο συναρπαστικά σπόρ ανά τον κόσμο, ποιο είναι αυτό ; μα φυσικά το σουτ ( shot) και συγκεκριμένα το Jump Shot.

Η καθημερινή τριβή με το άθλημα του μπάσκετ (είτε εντός γηπέδου είτε εκτός γηπέδου) μ’ έχει κάνει να πω ότι « Το μπάσκετ είναι ένα σπουδαίο ομαδικό άθλημα, το οποίο μπορεί να δουλευτεί ατομικά. Το μόνο πρόσωπο που γνωρίζει αν εργάζεται σκληρά , είσαι εσύ ο ίδιος. Απλά θυμήσου ότι από τον αγώνα θα πάρεις ακριβώς ότι εσύ βάζεις μέσα. Γι’ αυτό δώσε τον καλύτερο σου εαυτό.» 

Στο παιχνίδι του μπάσκετ είναι δύσκολο να βρεις μεγάλους σουτέρ. Εάν θέλεις να γίνεις ένας μεγάλος σουτέρ , αυτό που χρειάζεται να κάνεις, είναι να αποφασίσεις ότι θα μπορέσεις να το καταφέρεις. 

Πρέπει να προσπαθήσεις πολύ , να ξεπεράσεις τον εαυτό σου σε πολλά σημεία, πρέπει να γίνεις ικανός σουτέρ. « Η ικανότητα είναι ο πλούτος των φτωχών» . 

Παρακολουθώντας αρκετούς έλληνες και ξένους προπονητές ξεχώρισα τον coach Billy Donovan Head coach του κολλεγίου της Florida (Νικ Καλάθης ) , λίγη σημασία έχουν τα ονόματα , «σημασία έχει όχι πως ξεκινάς άλλα πώς τελειώνεις» 

Θα σας παρουσιάσω επτά(7) σημαντικά σημεία για την προπόνηση του σουτ. 

Έτοιμοί ; Πάμε!!!!! 

1. Η μπάλα πρέπει να στέκεται στα δάκτυλα (pads) του χεριού που κάνει το σουτ και όχι στην

παλάμη. 

2. Ο καρπός σου πρέπει να λυγίσει μέχρι πίσω τόσο που να μπορείς να δεις το πίσω μέρος του χεριού σου να ζαρώνει την ώρα που ακουμπάει στον ώμο σου.

3. Το βοηθητικό χέρι πρέπει να είναι δίπλα στην μπάλα για καλύτερη ισορροπία της μπάλας.

4. Ο αγκώνας σου είναι λυγισμένο και πρέπει να είναι κάτω από την μπάλα. Εάν ο αγκώνας σου δεν είναι κάτω από την μπάλα , θα επηρεάσει την ακρίβεια του.

5. Όταν περιμένεις πάσα πρέπει να είσαι σε «θέση ετοιμότητας» ή αλλιώς θέση 3ης απειλής (πάσα-ντρίπλα – σουτ) , με λυγισμένα γόνατα , τα πόδια σου να στοχεύουν το καλάθι , τα χέρια σου έτοιμα με τα δάχτυλα προς τα επάνω, προετοιμασμένα να δεχτείς την μπάλα. Οι καλοί αμυντικοί παίκτες επανακάμπτουν γρήγορα, γι’ αυτό πρέπει να είσαι έτοιμος να σουτάρεις.

6. Τα μάτια σου πρέπει να είναι καρφωμένα στον στόχο σου. Μερικοί άνθρωποι στοχεύουν στο πίσω μέρος της στεφάνης και μερικοί στοχεύουν στο μπροστινό μέρος της στεφάνης . Είτε συγκεντρώνεις την προσοχή σου στον μπροστινό είτε στο πίσω μέρος , κράτα τα μάτια σου σε αυτό το σημείο και μην κοιτάς την μπάλα.

7. Την ώρα που κάνεις το άλμα, «φτάσε ψηλά» και άφησε την μπάλα με ένα γρήγορο τίναγμα του καρπού σου και ένα καλό «follow through» . Το χέρι ακολουθεί την φορά της μπάλας και μένει ψηλά το οποίο θα σου δώσει καλή ανάποδη περιστροφή της μπάλας και θα κάνει το σουτ «απαλό» στην στεφάνη. 

Σημείωση : Ένας καλός παίκτης πρέπει να μπορεί να σουτάρει το ίδιο καλά ύστερα από διαφορικές πάσες και είδη ντρίπλας. Όταν σουτάρεις μετά από ντρίπλα η τελευταία θα πρέπει να

είναι ψηλή και δυνατή έτσι ώστε να σε βοηθήσει να μπεις απευθείας στο σουτ. Όταν υποδέχεσαι την μπάλα να βρίσκεσαι ήδη σε θέση ετοιμότητας. 

Συμβουλή – Προτροπή : Είναι πολύ καλύτερο να κάνεις 100 σουτ με ταχύτητα αγώνα από το να κάνεις 500 σουτ με οκνηρό τρόπο. 

«Όλοι οι άνθρωποι έχουν την θέληση να νικήσουν . Λίγοι έχουν την θέληση να προετοιμαστούν για να νικήσουν» . 

ΠΗΓΗ http://coachdelios.blogspot.com